0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Reklamacije i povrati

SYSTEM Line d.o.o svojim kupcima nudi nove proizvode, i stoji iza istih. Jako se trudimo da sve proizvode prikažemo što adekvatnije kako bi ste stekli jasnu sliku o artiklu koji naručujete, njegovom izgledu, funkcijama i ambalaži.  Trudimo se  da pre slanja proverimo ispravnost svakog artikla.

Ukoliko niste zadovoljni dobijenim artiklom, ili je neispravan, potrebno je da nas kontatirate u roku od 14 dana od prijema paketa, kako bi smo Vam dali detaljne instrukcije, odnosno kako bi smo dogovorili dan i način slanja artikla ili komponente nazad u SYSTEM Line.

SYSTEM Line d.o.o u skladu sa zakonom a zaštiti potrošača i drugim zakonima o e-trgovini vrši predugovorno obaveštavanje kupca na način da prikazuje specifikaciju celokupne porudžbe, sa svim detaljima, kupcu neposredno pre ulaska u proces plaćanja odnosno poručivanja .... Ujedno su kupcu predočeni svi uslovi kupovine u Ugovoru o kupovini za koji je potrebno da kupac da saglasnost.

Ovaj period od dve nedelje nije vreme garancije na Vaš proizvod, to je Vaše pravo ukoliko niste zadovoljni proizvodom da u dobijenom stanju vratite.
Ovo pravilo primenjujemo od samog osnivanja i deo je naše poslovne politike i brige o kupcima, a ujedno je u potpunosti usaglašeno sa zakonom o zaštiti potrošača kako kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini,  pri čemu se ulazi u reklamacioni proces ....

Garancija na proizvode zavisi od konkretnog proizvoda i traje od 0 do 365 dana, neke proizvode imaju 25 meseci garancije.

U slučaju da je paket oštećen u transportu, što se dešava retko, ali zna se desiti, potrebno je da nas kontaktirate odmah po prijemu paketa, kako bi smo mogli adekvatno intervenisati i rešiti problem. Za sva oštećenja artikala koja nastanu u transportu, a nisu prijavljena blagovremeno, SYSTEM Line ne snosi odgovornost, i nije Vam u mogućnosti da zamenimo / preuzmemo, kako transportno osiguranje neće priznati grešku. 


Potrebno je da sačuvate kompletnu i svu potrebnu dokumentaciju, poizvod,  ambalažu kojom se potvrđuje kupovina u SYSTEM Line web prodavnici. 

Bilo da se radi o fabrički neispravnoj komponenti ili oštećenju u transportu stojimo vam na raspolaganju.

Reklamacije koje se šalju kurirskom službom nazad moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu, isto onako kako Vam je poslato.  Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja neće biti preuzete od strane SYSTEM Line d.o.o. nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.

Ako je SYSTEM Line pogrešan proizvod poslao, tokom povratka sve troškove isporuke snosi SYSTEM Line.

Dokumenti:
4-system-line-zvanicni-obrazac-za-reklamacije.pdf
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.