Kada će mi stići paket ako sad naručim?
Ukoliko naručite radnim danom do 14h, očekujte kurisku službu već sledećeg dana od 09 do 17h.
Primer 1.
- Ako naručite u sredu do 14h , očekujte brzu poštu u četvrtak od 09 do 17h
Primer 2.
- Ako naručite u sredu u 16 h , očekujte brzu poštu u petak od 09 do 17h
Primer 3.
- Ako naručite u petak posle 14h (kao i subotu i nedelju) paket očekujte u utorak od 09 do 17h
Kako se kuriska služba nalazi između nas molimo Vas da ne čekate poslednji momenat za naručivanje! U većim gradovima je moguće i lično preuzimanje u magacinu i paket shopovima kod kurirskih službi.
Koliko iznosi trošak dostave?
Cene dostave za Srbiju možete pogledati na dnu stranice Isporuke.
Koji su načini plaćanja narudžbe?
Naše proizvode moguće je platiti na četri načina :
- plaćanje pouzećem (kada Vam kurir dostavi paket, plaćate samo u gotovini)
- uplatom na naš žiro-račun 310-152351-30, primalac SYSTEM line doo ,Bikovački put 87 , 24106 Subotica – svrha uplate --- UPLATA ZA ROBU (kod ovog načina plaćanja nas prethodno pozovite na 024/4797-299 ili pišite mail na office@systemline.co.rs)
- na osnovu predračuna ukoliko kupujete preko firme
- platnom karticom
Da li isporučujete u druge države?
Nažalost nismo u mogućnosti da isporučimo robu van Srbije, zbog nepredviđenih troškova carine i transporta kao i nemogućnosti naplate otkupa paketa. Ako imate nekoga na teritoriji Srbije možemo tamo poslati paket pa se Vi kasnije organizujete oko isporuke u drugu državu.
Šta da radim ako mi stigne oštećen paket ili proizvod ne radi?
Ovakve stvari se dešavaju veoma retko, jer proveravamo artikle pre slanja. Ukoliko dobijete oštećen paket javite nam u roku od 24 sata od prijema pošiljke i izvršićemo zamenu ili povrat novca.
Da li mogu negde lično da preuzmem paket?
Naravno, naša maloprodaja se nalazi u Subotici na adresi Bikovački put 87. Radno vreme od ponedeljak do petak u periodu od 7:00h do 15:00h, subota od 7:00h do 12:00h.
Niste pronašli odgovor? Kontaktirajte nas preko "Kontakt" stranice!