0
024/4 797 299 Ponedeljak - Petak 07-15h

Korpa

Vaša korpa je trenutno prazna.

Prijava

FAQ

U ovoj sekciji, koju ćemo i dopunjavati uvrstićemo sva korisna pitanja i odgovore, kako bi smo vam eventualno olakšali život. Naravno ne sva pitanja, već samo ona korisna pošto je pitanja bilo mnogo, iz tog razloga smo i menjali neke stvari na sajtu. Pa da krenemo:

1.  Kada će mi stići paket ako sad naručim?
2.  Koliko košta dostava?
3.  Kako sve mogu da platim?
4.  Da li isporučujete u Crnu Goru ili druge države?
5.  Šta da radim ako dobijem oštećen paket?
6.  Da li mogu lično negde da preuzmem?

1. Kada će mi stići paket ako sad naručim?
Ukoliko naručite radnim danom do 14h, očekujte kurisku službu već sledećeg dana od 09 do 17h. Isporuke se vrše i subotom od 09 do 13h.
Primer 1.
-Ako naručite u sredu do 14h , očekujte brzu poštu u četvrtak od 09 do 17h
Primer 2.
- Ako naručite u sredu u 16 h , očekujte brzu poštu u petak od 09 do 17h
Primer 3.
- Ako naručite u petak posle 14h (kao i subotu i nedelju) paket očekujte u utorak od 09 do 17h

Kako se kuriska služba nalazi između nas MOLIMO VAS da ne čekate poslednji momenat za naručivanje! U većim gradovima je moguće  i lično preuzimanje u magacinu i paket shopovima kod kurirskih službi.

 

2. Koliko iznosi trošak dostave?
Cene dostave za Srbiju možete pogledati u tabeli na dnu stranice CENOVNIK TRANSPORTA, ukoliko niste odabrali neki od artikala koji imaju besplatnu dostavu. U tom slučaju trošak dostave za Vas je 0, a mi je plaćamo. Dovoljno je da jedan artikal ima besplatnu dostavu da bi Vaš kompletan paket imao besplatnu dostavu.

 
 
3. Koji su načini plaćanja narudžbe?
Naše proizvode moguće je platiti na tri načina :
- plaćanje pouzećem (kada Vam kurir dostavi paket, plaćate samo u gotovini)
- uplatom na naš žiro-račun 310-152351-30, primalac SYSTEM line doo ,Bikovački put 87 , 24106 Subotica – svrha uplate – UPLATA ZA ROBU (kod ovog načina plaćanja nas prethodno pozovite na 024/4797-299 ili na pišite mail na office@systemline.co.rs)
-na osnovu predračuna ukoliko kupujete preko firme

 

 

4. Da li isporučujete u druge države?

Nažalost nismo u mogućnosti da isporučimo robu van Srbije, zbog nepredviđenih troškova carine I transporta kao i nemogućnosti naplate otkupa paketa. Ako imate nekoga na teritoriji Srbije možemo tamo poslati paket pa se Vi kasnije organizujete oko isporuke u drugu državu.

 
 
 
5. Šta da radim ako mi je stigne oštećen paket ili proizvod ne radi?
Ovakve stvari se dešavaju veoma retko, jer proveravamo artikle pre slanja. Ukoliko dobijete ostećen paket javite nam u roku od 24 sata od prijema pošiljke i izvršićemo zamenu ili povrat novca.
 
 
 
 
6.Da li mogu negde lično da preuzmem paket?

Naravno, naša maloprodaja se nalazi u Subotici na adresi Bikovački put 87.